Wszyscy uczniowie z grupy muszą mieć udział w tworzeniu projektu oraz w jego prezentacji.
Elementy szczególnie oceniane:
- zawartość merytoryczna
- styl i ortografia (podstawa!)
- przejrzystość, ciekawość
- estetyka
| Wymagania | Podstawowe  (1 pkt) | Rozszerzające (2 pkt) | Dopełniające  (3 pkt) | Wykraczające   (4 pkt) | 
| Interpretacja   i opracowanie tematu | Interpretacja   nieoryginalna, mało zawartych informacji | Projekt   zawiera istotne informacje | Projekt   zawiera dużo informacji, które tworzą logiczną całość | Projekt   zawiera bardzo dużo ciekawych informacji podanych w przystępny i interesujący   sposób | 
| Estetyka   wykonania, styl i forma prezentacji | Praca   wykonana mało estetycznie, brak przygotowania do prezentacji | Praca   wykonana poprawnie, nie budząca zastrzeżeń prezentacja | Praca   wykonana starannie i pomysłowo, prezentacja ciekawa, bardzo mało pomyłek | Praca   wykonana wzorowo, prezentacja ciekawa i zawierająca dodatkowe informacje,   pewność siebie i zaangażowanie całej grupy | 
| Umiejętność   współpracy w grupie | Zła   współpraca | Praca w   większości indywidualna | Dobra   współpraca | Znakomita   współpraca | 
| Ilość   włożonej pracy | Bardzo   mało włożonej pracy | Widoczna w   efektach praca | Dużo   włożonej pracy | Zaskakujące   zaangażowanie i ilość włożonej pracy wszystkich członków grupy | 
| Punkty | Ocena | 
| <4 | Niedostateczna | 
| 4-7 | Dopuszczająca | 
| 8-10 | Dostateczna | 
| 11-12 | Dobra | 
| 13-14 | Bardzo Dobra | 
| 15-16 | Celująca |