Wszyscy uczniowie z grupy muszą mieć udział w tworzeniu projektu oraz w jego prezentacji.
Elementy szczególnie oceniane:
- zawartość merytoryczna
- styl i ortografia (podstawa!)
- przejrzystość, ciekawość
- estetyka
Wymagania | Podstawowe (1 pkt) | Rozszerzające (2 pkt) | Dopełniające (3 pkt) | Wykraczające (4 pkt) |
Interpretacja i opracowanie tematu | Interpretacja nieoryginalna, mało zawartych informacji | Projekt zawiera istotne informacje | Projekt zawiera dużo informacji, które tworzą logiczną całość | Projekt zawiera bardzo dużo ciekawych informacji podanych w przystępny i interesujący sposób |
Estetyka wykonania, styl i forma prezentacji | Praca wykonana mało estetycznie, brak przygotowania do prezentacji | Praca wykonana poprawnie, nie budząca zastrzeżeń prezentacja | Praca wykonana starannie i pomysłowo, prezentacja ciekawa, bardzo mało pomyłek | Praca wykonana wzorowo, prezentacja ciekawa i zawierająca dodatkowe informacje, pewność siebie i zaangażowanie całej grupy |
Umiejętność współpracy w grupie | Zła współpraca | Praca w większości indywidualna | Dobra współpraca | Znakomita współpraca |
Ilość włożonej pracy | Bardzo mało włożonej pracy | Widoczna w efektach praca | Dużo włożonej pracy | Zaskakujące zaangażowanie i ilość włożonej pracy wszystkich członków grupy |
Punkty | Ocena |
<4 | Niedostateczna |
4-7 | Dopuszczająca |
8-10 | Dostateczna |
11-12 | Dobra |
13-14 | Bardzo Dobra |
15-16 | Celująca |